Makro

Makro

V České republice patří do sítě Makro Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních center. Všechna mají celkovou plochu přibližně 15.000 m2, z toho prodejní plocha činí 9.700 m2.

 


http://www.makro.cz

Výjimkou je Černý Most (8.500 m2), Plzeň (6.500 m2), Zlín a Liberec (6.000 m2) a dvě pobočky Drive In v Jihlavě a Chomutově.

Tato centra jsou zaměřena na velkoobchodní prodej širokého sortimentu potravinářského i nepotravinářského spotřebního zboží registrovaným podnikatelům, obchodníkům a dalším subjektům jako jsou nemocnice, školy, orgány státní správy apod. Jsou atraktivním místem nákupů jak pro maloobchodníky, tak pro velkoobchodníky i velkoodběratele, jakými jsou orgány státní správy, školy, nemocnice a další instituce. Tomu odpovídá i balení potravin – více spotřebitelských balení ve fólii pro maloobchodníky a větší objemy pro gastronomii.

Podnikatelům (fyzickým i právnickým osobám) vystavujeme na základě registrace zákaznické karty, které jim umožňují vstup nejen do všech prodejen Makro Cash & Carry ČR, ale i do celé sítě Makro / Metro v dalších zemích. Zákazník může zažádat o vystavení maximálně pěti karet evidovaných na jméno držitele. Je na rozhodnutí zákazníka, tj. majitele nebo statutárního zástupce firmy či organizace, kterým svým pěti zástupcům nechá zákaznické karty vyhotovit.

Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují Makru Cash & Carry ČR prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny.

Koncepce MAKRO Cash & Carry ČR

  • Klasický cash & carry formát, tedy „zaplatit hotově a odnést“ samoobslužný velkoobchod výhradně pro registrované zákazníky - podnikatelské subjekty, byl od roku 2008 postupně rozšiřován o nový distribuční kanál, rozvážkovou službu Makro Distribuce. Všech třináct velkoobchodních center disponuje vlastní distribuční platformou; Makro České Budějovice má pak od roku 2012 k dispozici vlastní distribuční centrum, které zajišťuje vysokou kvalitu a zvýšenou kapacitu služby Makro Distribuce a reaguje tak na aktuální potřeby našich profesionálních zákazníků.
  • vše pod jednou střechou - 33.000 položek z oblasti potravin i spotřebního zboží
  • vysoká kvalita za nízké ceny
  • vlastní značky – garance vysoké kvality za nejlepší cenu (Aro, Horeca Select, Fine Food, Sigma, Rioba, H-line)

METRO Cash & Carry International

S téměř 690 velkoobchody ve 30 zemích je Metro Cash & Carry mezinárodním lídrem v samoobslužném velkoobchodě. Proč? Protože sortiment našich výrobků a služeb je přesně přizpůsobený potřebám našich odborných zákazníků. Majitelům hotelů, restaurací, dodavatelům a maloobchodníkům s potravinami, kteří zde najdou všechno, co potřebují k zaručení svého úspěchu. Naše obchodní značky mají vysokou kvalitu, velkou šíři sortimentu a vynikající hodnotu peněz. Metro Cash & Carry má mezinárodní identitu – a opravdovou mezinárodní podnikovou kulturu, která ji podporuje. Toto nás jasně odlišuje od ostatních a to je klíčem pro naši rychlou mezinárodní expanzi ve východní Evropě a v Asii. 
 

Metro Cash & Carry se jako jedna z divizí Skupiny Metro, jedné ze světových vedoucích prodejních společností, podílí nejvíce na jejím růstu. V roce 2011 jsme dosáhli obratu okolo 31,1 miliard Euro. 

O našem úspěšném příběhu se můžete dočíst více na následujících stranách: METRO Cash & Carry International.